Demonstration och signering

Demonstrerade med Sally idag.
USA ut ur Irak.
Det var knappast lika roligt som den 8 mars.

Efter det gick vi i alla fall till H&M.
Sally köpte en foundation och jag såg några Hello Kitty prylar jag kanske kan tänkas ge till anni...?
Men nu vet jag vad hon vill ha; ett panda gosedjur! (Och självlysande stjärnor?)
Vi kan ju alltid hoppas att jag på ett eller annat sätt får råd...

Det visade sig också att Hästpojken visst spelade på Rockhouse idag.
Och jag såg en ny Håkan-plancsh! (Där det iofs bara stod att han skulle signera. ♥)
Vi fick i alla fall en Hästpojken plansch som de signerade.
De trodde att jag hette Fia, som de flesta.

Ringde momor och grattade henne på 69 års dagen idag också!
Trevligt, trevligt.
Vi alla hoppas att jag kommer att ha råd att köpa henne något fint.

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0