Demonstration och signering

Det här elaka inlägget försvann.
Nu är jag tvungen att skriva om allt.

Demonstrerade med Sally idag.
USA ut ur Irak.
Det var absolut inte lika roligt som 8 mars.

Efter det gick vi till H&M.
Sally köpte en foundation och jag såg några Hello Kitty prylar jag kanske kan tänkas köpa till anni...?
Men nu vet jag vad hon önskar sig; ett pandasgosedjur! (Och självlysande stjärnor?)

Det visade sig också att Hästpojken visst spelade på Rockhouse idag.
Såg en ny Håkan-plansch också. (Som det iofs bara stod att han skulle signera på).
Vi fick en plansch som de signerade på.
De trodde jag hette Fia, som så många andra.
Såg förresten Emma ifrån Stockholm där, kom på att hon skulle hit idag,
jag var dock feg och sade inte hej.

Ringde mormor och sade grattis på 69-års dagenidag också!
Vi alla hoppas ju att jag ska ha råd att köpa henne något fint.
Så mycket som hon är värd efter alla dessa år.

Kommentarer
Postat av: anni

jag önskar mej massa kittysaker, pandagosegjur,
påpargrejor och självlysande saker att ha i taket!

MEN, du behöver inte köpa nåt åt mej!

2008-03-17 @ 12:39:14
URL: http://beivor.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0