Hahaha, vilket skämt!

Klippte luggen hos mormor idag.
Fick även en fin väska och en söt t-shirt.

Håkan kommer till Bengans och Rockhouse.
Almedal kommer till Bengans.

Hade i alla fall en bra vecka hos mamma.
Mando Diao med Sally på fredagen och demonstration på lördagen.
Trodde inte att det skulle vara så roligt, tur att du drog med mig.

Ska förresten inte bry mig om fega idioter, men måste bara skriva:

1. Tack, jag tar inte åt mig om du tycker att jag är ful. Men vill man uttrycka sin åsikt borde man i all fall skriva sitt namn.
2. Det är mitt liv och du kan inte avgöra om jag är popare eller inte. Det är upp till mig, okej?
3. Du behöver inte bry dig om mina "dödstrista" kläder. Det viktigaste är att jag tycker att de är roliga.

Anonyma personer som är elaka är bara fjantar.
Bara så att du vet.

Kommentarer
Postat av: anni

Jag tycker du är fin.
Snälla kom hit på kalas?

2008-03-11 @ 12:21:02
URL: http://beivor.blogg.se
Postat av: Agnes (i din klass och inte hon på bdb XD)

Jag skulle bara säga att jag ääälskar di blogg även om du redan vet det:)
Vi ses i morgon i skolan..
Puss på dig Sof

2008-03-11 @ 19:47:49

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0