Håkan är så förbannat fantastisk att jag nästan kan dö

Jag skrev det här inlägget och så funkade det inte.
Orkar tyvärr inte skriva om, det är ju tråkigt att blogg.se inte funkar så bra på kvällarna.
Det var i alla fall fantastiskt, hoppas att rubriken säger allt.

Han signerade mina jeans. Jag fick en kram. Han signerade skivan och jag fick en bild då han kollade in i kameran.
Jag var stel, spänd och alldeles nervös så han såg nog inte hur överlycklig jag var. Det var bara jag som visste. Han såg inte min allt förstora kärlek till honom. Jag grät i Milas famn sedan.
Gud, han var fantastisk och det var kul. Tänk bara på Scandinavium!

Många älskade kramar från Fia.

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0