Jag vet inte om jag orkar leva längre. Ibland.

Det visade sig att mormor inte alls fyller år idag. (?)
Kom först på det igår, att det var ju 13:de,
och mormor sade att hon skulle fylla år idag, men hon fyller den 15:de...
Lite skumt det där...

För övrigt trycker jag att Troy är rätt söt.
Endast för att han kallar mig Trullis,
sade att jag hade en egen stil eftersom jag såg ut som ett Mumintroll
och kallar mig "tjockiiis".
Bara därför.
Hans ord är ju inte så hårda precis.

Och på slöjden sade Einar att jag inte hade ljus röst för att vara tjej.
Jag blev glad. Jag vill inte ha så värst ljus röst.

Nu pratar jag (skriver) om massvis med olika saker,
men jag kanskekanskekanskekanske får åka på Peace and Love i år.
Om jag samlar ihop pengar själv och någon vuxen hänger med.
Kommer nog inte att lyckas så stort.

Kramar, från eran egna Fian Lian Trullis.

Kommentarer
Postat av: anni

PEACE AND LOVE!!!!
YEEES!!!

2008-03-17 @ 12:40:20
URL: http://beivor.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0