Mammimammimammivecka

Jag har varit hos mamma hela veckan.
Det vet ni.

Det har snöat förbaskat mycket, och det har jag blivit lite halvsur för.
Det var ju vår nu. På riktigt. Nästan i alla fall.

Men annars är jag riktigt glad, för imorgon signerar Håkan på Bengans,
i övermorgon signerar han på Rockhouse och om 19 dagar ska jag se honom på Scandinavium!
Det är lycka, säger jag bara.

Under veckan som gått har jag fått ett väldigt sött brev från en väldigt söt Lovisa.
Och under veckan som gått jag har varit väldigt besviken på bdb's nya design.
Jag vet att man vänjer sig efter ett tag, men jag tänker bojkotta bdb för all framtid.
Eller åtminstone tills de byter design igen till den gamla. Om de gör det.

Kommentarer

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0