Mormor och shoppande.

Det är förste mars idag.
Det är idag pop-våren invigs.
Det är idag jag skulle varit popig.

Igår var det skottdagen.
Att jag inte ens nämnde det.
Hemskt att fylla år då...

Var i alla fall i stan idag och köpte kläder.
Med mormor.
Om inte hon hade varit med hade jag nog inte fått tag i så mycket och så.
Bilder kommer sedan, batterierna var slut.

Mormor bjöd på hamburgare, glass, en sjal, 50:- vardera på två klädesplagg (100:-), månadspeng (100:-), och kontantkort till mobilen. (100:-)

Saknar massvis med människor också.
Emilia är i Norge och anni är på Kent konsert. Och Amanda också (?).
Hoppas att den är bra, pussar på era öronsnibbar!


Uppgradering

image25

På bilden:
svart cardigan, h&m
t-shirt med färgglada figurer på, foji
bruna jeans, weekday.

köpte även en sjal (som jag fick av mormor), mjukisbyxor från weekday, jeans "spillda med målarfärg".
Ett riktigt fynd!
Weekday hade rea, fick tre par byxor, 50:- vardera = 150:-!

Kommentarer
Postat av: anni

du är alldeles för söt!! :*

2008-03-01 @ 22:40:03
URL: http://beivor.blogg.se
Postat av: Sofia

haha, tack.
men du är sötare! :*

2008-03-02 @ 18:42:41
URL: http://fianlianlei.blogg.se
Postat av: Anonym

Palla? ingen bryr sig om dina dötrista kläder

2008-03-05 @ 17:14:05

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0