Mysdag med Alice, Elsa och Emilia

Det här var den mysigaste dagen på länge!
Åkte till Panduro efter skolan tillsammans med Elsa, Alice och Emilia.
Jag köpte finfina pärlor.
Vi åt på Mc' Dondalds och mådde bra.
Köpte sedan Håkan's singel för 15:-!  ♥
(Fast det var visserligen inte jag som köpte den, men det talar vi inte om, tack).

Elsa lånade mig 5:-, så jag kunde köpa min godaste Mc Flurry.
Emilia, hon var också snäll, hon lånade mig 10:- till chickenburger och 15:- till Håkan's singel. (Höhö).
Nu är jag skyldig dem 30:-, och det var väl kanske inte så smart...

På Håkan's singel är det förresten Zigenarliv Dreamin Pt. 1 med också, den är lite...
jag vet inte vad. Lite lustig kanske. ^^

Gick av på Järntorget på vägen hem, kollade hur mycket ett par kinaskor på Indigo kostade.
Gick sedan hem till pappa, för jag hade fått brev från världens sötaste anni!
Jag har gjort lite pärlsaker till henne nu, hihi.
(DET ÄR MINDRE ÄN EN MÅNAD KVAR TILLS VI SES! : D)

Kommentarer
Postat av: anni

OCH DET ÄR 1 MÅNAD TiLL KALASET!!!!

JAG SKA FÅ TRÄFFA DEEEEEEEEJ!!!!!!!!

2008-03-19 @ 12:09:52
URL: http://beivor.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0