Slappar-dag

Tjatade hål i huvudet på pappa som vanligt under förmiddagen.
Stackars honom, som fått en dotter som bara tjatar och tjatar.

Han och Linnéa gick i alla fall ut på promenad sedan, så jag var ensam hemma.
Låg i soffan och lyssnade på Ett Kolikbarns Bekännelser.
Sjöng med i texterna på nästan alla låtar, på andra omgången.
Den där killen gör mig glad. Alldeles kär utav lycka.
Det kan vara svårt att hitta en såndär grabb.
Skrev ett litet brev till honom också. Det blev inte så fint och så, men det fanns i alla fall kärlek med i det.

Idag har jag även hunnit med att panta burkar.
Fick hela 18:-, haha.
Efter det gick jag och slängde tidningar, det ska jag få 5:- för. Alltid något.
Det var rätt tungt och jag haltade. Det såg ut som pappa knappt orkade. (Men det gjorde han säkert).

Jag vill fortfarande ha Way Out West och P&L biljett.
Har lite över 300:- nu, så om jag köper Håkan's platta som kanske kan tänkas kosta 159-179:-,
får jag ca. 120:- över.
Jag vill gärna ha pärlor och pärlplattor så jag också kan skicka söta presenter till mina brevvänner, och pappa skulle hjälpa mig med 50:-.
Då har jag ca 70:-, och det ska jag ju köpa presenter till anni för.
Herregud, aja.
Vi får väl se hur det går.

Kommentarer
Postat av: anni

du behöver inte köpa present till mej!!!
jag blir glad av att du kommer hit ju, det räcker gott och väl till mej!

2008-03-17 @ 12:37:51
URL: http://beivor.blogg.se

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0