-

idag har jag städat till säkert! och vapnet och autisterna och almedal och kristian anttila m.fl. mitt rum blev rätt fint faktiskt och hallen och badrummet blev också lite ordningsammare. sedan satt jag vid datorn som vanligt och lyssnade på shout out louds och hoppades spela spel när pappa kom hem. det blev inte så men han gjorde mig världens godaste köttfärs och jag gjorde mig faktiskt en rätt så lyckad panda.

jag fick 150:- idag det var väldigt fint. fick också reda på att partille-biljetterna kostar 350:-. det var lite mindre fint. betyder att jag inte kan gå. eller så offrar jag helt enkelt min systemkamera ett litet tag till, kanske inte ens säkert att jag har råd med en till jul ändå så det är lika bra att jag köper biljett. så, då var det avklarat. puss vi höres.



Kommentarer
Postat av: josefine

haha, det är väldigt kallt!

så ni har ingen snö alls i göteborg än?

2008-11-23 @ 21:39:57
URL: http://thisnonsense.blogg.se/
Postat av: caroline wiho

du är fin.



men alltså jag hade ju tänkt komma till partille. sen kom jag på att jag ska till new york. åker 20 och kommer hem 27 = missar nästan hela håkans turné. det är klart han måste ha dom datumen<33333 men jag kommer om jag lyckas med mitt planerade terrorattentat.

2008-11-24 @ 09:20:36
URL: http://tomorrowsdance.blogg.se/
Postat av: Ella

Men min blogg är skabb och du är så fin och skriver så fint det är nästintill pinsamt. Men ja nu vet du i alla fall, så, go ahead, börja reta mig för min skabbiga blogg.



(Det könns konstigt att svara såhär, jag brukar bara svara under kommentaren men jaja)

2008-11-28 @ 21:19:54
URL: http://www.123LSD.blogspot.com

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0