dem trodde man kunde svika kärlek

mina bloggar går under jorden.
h3h3.
drakungen.blogg.se - har druknat
fianlianlei.blogg.se - skriver bara skit
neverfantasize.blogg.se - den fungerar men det var en reservblogg från början

jag kan lika gärna ta bort dem allesammans men jag sparar dem för gamla minnen som kan tänkas ligga där under ytan.

och imorgon åker jag till karlstad som sagt men är inte så pepp.
för just nu känns det som att alla som lever och bor (för tillfället också) i karlstad hatar mig. eller tycker illa om mig åtminstone.

och jag längtar efter jul. nu ska jag ut på höstpromenad.
hatar den här bloggen. får inte säga det men jag hatar den ändå.
punkt, snipp snapp slut så var den tråkiga sagan slut.

Kommentarer
Postat av: Alisa

:):) adda mig på bloggkoll för snart så fort min nya deign e klar så kommer det tävlingar:)

2008-10-25 @ 21:47:04
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: Ella

SLUTA INTE BLOGGA DÅ DÖDAR JAG DIG! DU SKA DÖDEN DÖÖÖÖÖÖÖ

2008-10-26 @ 22:33:25

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0