Håkan @ Liseberg

Håkan var helt fantastiskt igår.
Kvällen var alldeles bejuvlande.
Mannen som så många förälskat sig i, the man,
steg ut på scenen iförd svart mössa och allt var så jävla fint.

Fick sluta efter näst sista lektionen och skippade slöjden
och jag är jätteglad över det för annars hade jag typ missat
allting och inte fått den fantastiska plats jag fick och annat smått.

När det var fyra timmar kvar tills konserten skulle börja fick alla ställa
sig upp och öh det var lite konstigt. Och alla bara tryckte och skuffades
och varmt var det och det fanns jobbigt folk runt omkring oss men det
var inget farligt och det är ju sånt som tillhör en konsert.

Men när han kom ut. Allt bara släppte. Inte riktigt men efter ett par låtar.
Var helt överdriven och upphetsad och sjöng falskt och skrek i folks öron
och hoppade och var så jobbig som man bara kan bli.
Jag tror att alla hatade mig. Men för en gångs skull bara NJÖT jag av en konsert.
Ingen kamera medtages. Ingen jacka. Bara nödvändiga ting så som mobil etc.

Och det var nog bland de bästa Håkan-spelningarna. Ja alltså jag gillar alla Liseberg
konserter över allt annat. Dem känns bättre än Way Out West, ja till och med Scandinavium.
Och fan fan fan. Håkan, du är det bästa som finns.

Kommentarer
Postat av: caroline

åh. nästa år ska jag också se honom på liseberg har jag bestämt.

2008-09-28 @ 10:00:22
URL: http://wearedreaming.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0