Ingen värld att förlora mig i

Jag skriver det här nästa vecka, det som grodde i min lilla hjärna och ville växa fram. Jag är tyvärr sån, får inte fram det över tangenterna, varken fingrar eller tankegångar vill lyda.
Och jag har suttit alldeles för många timmar vid datorn idag igen.

Vill bara meddela att jag ändrat designen en aning och vill också tillägga att jag är hemskt ledsen att allt bara blir tråkigt. Typ svart och vitt och inte mer än så. Kanske blir lite färgstarkare någon gång framöver, har i alla fall så här ett tag nu. Puss!


Kommentarer
Postat av: Elsa<3

Jag gillar dina designer.

2008-09-16 @ 18:16:34
Postat av: Sofia

TACK!

2008-09-16 @ 22:42:51
URL: http://fianlianlei.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0