Lör 13 september

Det känns som att allt är tråkigt. Allting, speciellt Bilddagboken. Och denna lördag. Jag planerade den fint, men ack då, det blev icke så bra. Men vädret var fint, så vårigt! Men jag frös, det var lite kyligt. Precis som på våren. Men jag gick faktiskt ner till Willy:s och handlade lite mat. Och stekte pannkakor och bakade (säger man bakade?) chokladbollar, för jag kan inte säga kokosbollar för det är godare med pärlsocker på. Och jag pratade med Fritte för jag hade tänkt umgås med dem idag, redan i morse bestämde jag mig för det. Men det blev inte så, han var ju med Jacke, Felix, Willis och Emil. I och för sig spelar inte det så stor roll...
Jag har suttit vid datorn ett antal timmar idag, inte alls någon beräknad tid så jag borde logga ut nu. Usch då. Just nu står Svensson, Svensson på i bakgrunden och jag ska väl äta snart, antar jag. Är riktigt pepp inför hösten nu, vi hörs.
(Förresten blev mina chokladbollar bedrövliga, lade i för mycket vatten, så de gick inte att forma och de blev äckliga).
Delar med mig av en bild också...


Kommentarer
Postat av: summii

Du är söt :*

2008-09-13 @ 22:07:12
URL: http://summisummi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska man ha vatten i chokladbollar?

2008-09-28 @ 10:38:44

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0