Mån 22 september

Jag sysselsätter mig med att läsa andras bloggar och tänka på design istället för att själv blogga.
Det är mysigt, de där tankarna. Lika så hösten. Och jag vet inte? Borde jag göra något åt min design?
Och det händer saker i skolan. Alla möjliga saker. Hemska saker. Hemska rykten. Och åh, mina inlägg är så osammanhängande nu förtiden men jag tycker om det för det är ändå bara jag som läser.

Och det är lite höstligt nu. Eller kanske inte... Inte egentligen.
Men haha. Jag ska ge er några bilder. Men dem är typ bara på mig för det är som sagt höst (inte än?) så jag fotograferar inte utomhusmiljöer och det blir bara bilder på mig själv... Men ja, ta del, vet ja!



     

Kommentarer
Postat av: Elsa<3

Du är den finaste på min jord <3

Jag älskar dig.

(jag läser din blogG)

2008-09-22 @ 22:36:55

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0