Vilken färg har själen, älskling?

Just nu pågår Elevens Val och jag hamnade i fotogruppen. Vi har haft s.k. uppdrag att utföra sedan i måndags då man skulle ta en bild som symboliserade livet, en som symboliserade döden och en som hade båda delarna i en bild.
Uppgiften igår var att fotografera en horisontbild, en valfri och en som man skrivit ut från Internet och ska avbilda själv. Den sistnämnda blev inte så bra för jag gick ut och fotograferade i morse för det var för mörkt i går kväll men Sofie och Alice som jag skulle möta kom tjugo minuter försent tyvärr och jag skulle fotografera, hem, redigera bilden och lägga in den på USB-minne. Kom till skolan tio minuter senare än vi började och fick till på köpet en ful bild med mig i bagaget men under dessa tio minuter upptäckte jag att jag är snabbare än bussen, haha.
Imorgon har vi fotoutställning i bamba för dem som är intresserade. Inte för att jag tror att alla får komma men ändå...
Något som är lite soft med Elevens val (förutom det mesta) är att vi slutar klockan 12.00, direkt efter lunch! Fast vi har förstås våra uppdrag att utföra.





    

Kommentarer
Postat av: en klöv flera klövar

din blogg är fin så du vet.

2008-09-17 @ 19:58:59
URL: http://wearedreaming.blogg.se/
Postat av: olivia

alltså jag älskar äggbilden!

2008-09-17 @ 21:42:17
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag älskar också äggbilden! och usch, jag vill också ha foto!

2008-09-18 @ 17:16:53
Postat av: Elsa<3

JAG ÄLSKAR DINA BILDER <3

2008-09-18 @ 19:51:21
Postat av: Sofia

Tack så jättejätte mycket för alla kommentarer!

Den senaste bilden är dock... skitful.

2008-09-18 @ 20:10:04
URL: http://fianlianlei.blogg.se/

skriv ett meddelande, tack!

jag kallas:
jag kommer tillbaka!

mail: (jag har ensamrätt!)

hemsida:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0